OLIMPÍADES D'HISTÒRIA D'ESPANYA

Fabian Marquès PogonzaFabián Marquès Pogonza, alumne de 2n de batxillerat, ha obtingut la millor puntuació 707010 xv olimpiada historia espanya cartell.jpgdels participants de Menorca, a les XV Olimpíades d'Història d'Espanya convocades per la UIB el passat 21 d'abril. Dia 13 de juny tindrà lloc l'entrega de premis i diplomes als alumnes guardonats.

Felicitats, Fabián!!

RECURSOS I MATERIALS PER A L'ESTUDI DE LA HISTÒRIA DE MENORCA

Image

Aquest llibre és un recull de materials (textos, estadístiques, gràfics, mapes i plànols) pensats per a treballar a l'aula continguts referents a la història de Menorca. Cada capítol inclou, també, una breu introducció històrica i una bibliografia comentada. S'adreça especialmet al professorat de Ciències Socials, Geografia i Història de Secundària, tant de l'ESO com de Batxillerat. Podeu enviar els vostres comentaris i suggeriments a l'adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..