OLIMPÍADA DE BIOLOGIA

xavier p

Donam una efusiva enhorabona al nostre alumne, Xavier Faner Capó, que ha resultat segon classificat a la fase autonòmica de l'Olimpíada de Biologia.

La prova constava de 70 preguntes teòriques  (més 10 preguntes reservades en cas d'empat) i un supòsit pràctic, amb el qual s'avaluava l'alumne sobre continguts de l'assignatura de Biologia tant de 1r com de 2n de Batxillerat.

Els guanyadors  de l'Olimpíada han estat:

- Primer premi: Margalida Perelló Roig, de l'IES Mossèn Alcover, de Palma (86 punts)
- Segon premi: Xavier Faner Capo,  d l'IES Josep Maria Quadrado, de Ciutadella (84 punts)
- Tercer premi: Gori Camps Tomás de l'IES Damià Huguet, de Campos (81 punts).

Llegeix més: OLIMPÍADA DE BIOLOGIA

BARRANCS

Image En motiu de l'intercanvi amb el centre Oscar Romero d'Holanda els alumnes de 3r d'ESO han elaborat aquesta presentació sobre els barrancs de Menorca.

ELS SISTEMES DUNARS

Image En motiu de l'intercanvi amb el centre Oscar Romero d'Holanda els alumnes de 3r d'ESO han elaborat aquesta presentació. Mitjançant unes quantes diapositives expliquen, en català i en anglès, el sistemes dunars: com es formen, on es troben i quins són els seus habitants.