LLISTAT PROVISIONAL ADMESOS BATXILLERAT

Aquí teniu l'enllaç al Llistat provisional admesos Batxillerat

Us recordam que el llistat DEFINITIU sortirà el proper 17 de juliol. Matrícula de Batxillerat: dies 18 i 19 de juliol (de 8.30-13.30)

La documentació necessària per a formalitzar la matrícula us la podeu descarregar a continuació:

Full de matrícula Batxillerat

Full d'autoritzacions

Annexos mèdics(si no existeixen patologies, només es demana l'annex 3)

OFERTA EDUCATIVA DE BATXILLERAT

Fulleto Batxillerat 16 17Què t’agradaria ser? Infermera, notari, bioquímic, actor, psicòleg, mestre, metgessa, músic, economista, filòleg, veterinària, graduat en CAFE (Ciències de l’Activitat Física i l’Esport), pedagoga, enginyer, odontòleg, matemàtica, fisioterapeuta, traductora, tècnic superior? Quin és el teu somni? Quines són les teves inquietuds?

Sigui quina sigui la meta que t’has proposat, a l’IES JM Quadrado t’ajudarem a assolir-la, perquè el teu futur comença avui mateix. Al nostre institut es conjuguen els avantatges de ser un centre petit amb una oferta acadèmica que permet arribar amb una preparació de qualitat per afrontar estudis posteriors.

Som un dels centres de Menorca amb major oferta de modalitats de Batxillerat, incloent el Batxillerat a distància. L’èxit que aconsegueixen la immensa majoria dels nostres ex alumnes és la prova que els nostres batxillerats de ciències i tecnologia, d’humanitats i ciències socials i d’arts escèniques música i dansa proporcionen la millor base per afrontar els estudis superiors o universitaris amb garanties.

A l’IES JM Quadrado apostam pel coneixement dels idiomes: ensenyam francès com a segona llengua estrangera, un idioma que no deixa de créixer en potencial, el segon més important de les institucions europees, i, sobretot, el més fàcil d’aprendre per a nosaltres. Així mateix, hem estat un centre de referència en l’aplicació a l’ESO (i algun any, a Batxillerat) de l’antic programa de les seccions europees d’anglès, amb la qual cosa, els nostres alumnes fa anys que estan familiaritzats amb aquesta llengua. Els resultats ens avalen any rere any.

El fet de ser un centre petit, amb vocació de petit, permet un tracte molt més personalitzat i humà. Posam a la vostra disposició no tan sols l’experiència del nostre professorat, sinó també la voluntat i implicació de l’equip directiu i del departament d’orientació.

Llegeix més: OFERTA EDUCATIVA DE BATXILLERAT

Subcategories