RESULTATS DEL PROCÉS DE SELECCIÓ MOBILITAT ERASMUS+

• RESULTAT DEL PROCÉS DE SELECCIÓ MOBILITAT ERASMUS+ KA103

ALUMNES GRAU SUPERIOR 2017-18

Fa dues setmanes es va dur a terme el procés de selecció dins el projecte ERASMUS + KA103 2017
(2017-1-ES01-KA103-035251) entre els alumnes de 2n de CFGS per a formar part de les beques de mobilitat que per quart any consecutiu gestiona directament l'IES Josep M. Quadrado. S'ofertava 1 beca a Itàlia.

El beneficiari de la beca de CFGS és HUGO TOMÉ

Hugo rebrà formació lingüística online d'italià un mes abans de la seva partida i després realitzarà el seu mòdul de formació en centres de treball en una empresa instal·ladora de Florència.
Enhorabona!

• RESULTAT DEL PROCÉS DE SELECCIÓ MOBILITAT ERASMUS+ KA102

ALUMNES GRAU MITJÀ 2017-18

La setmana passada es va dur a terme el procés de selecció dins el projecte ERASMUS + KA102 2017 (2017-1-ES01-KA102-036781) entre els alumnes de 2n de CFGM per a formar part de les beques de mobilitat que gestiona l'IES Josep M. Quadrado a través de la DGFP. S'ofertava una beca per a estudiants

L'alumne beneficiari de la beca és:
1r FRANK BONILLA

Queden en llista d'espera:

2n NAJIM TAAZIST
3r JOAN MARQUÉS

L'alumne seleccionat rebrà formació lingüística online els propers mesos fins la seva partida a finals de març i després realitzaran el seu mòdul de formació en centres de treball en una empresa.

Enhorabona a tots!

CONVOCATÒRIA MOBILITAT ERASMUS+ KA103 - CICLE FORMATIU DE GRAU SUPERIOR

ALUMNES FORMACIÓ PROFESSIONAL 2017-18

L'IES Josep Maria Quadrado ofereix beques del projecte de mobilitat del programa ERASMUS + de Formació Professional (KA103), gestionats directament per noltros mateixos i finançiats per la UE.

El 21 de novembre de 2017 s'obrirà el procés de selecció per a la mobilitat d’alumnes del CFGS de Tècnic superior en Manteniment i instal·lacions tèrmiques i fluïds, cursant ara 2n curs o que obtingueren el títol del cicle en juny del 2017.

Llegeix més: CONVOCATÒRIA MOBILITAT ERASMUS+ KA103 - CICLE FORMATIU DE GRAU SUPERIOR

CONVOCATÒRIA MOBILITAT ERASMUS+ KA102 - CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ

ALUMNES FORMACIÓ PROFESSIONAL 2017-18

Un any mes, l’IES Josep Maria Quadrado promou projectes de mobilitat per aproximar la dimensió i la realitat europea, en els seus àmbits educatius i productius, als ensenyaments de formació professional. L’IES Josep Maria Quadrado ofereix aquestes beques del projecte de mobilitat del programa ERASMUS + de Formació Professional (KA102), mitjançant la gestió de la Conselleria d'Educació.

El 15 de novembre de 2017 s'obrirà el procés de selecció per a la mobilitat d’alumnes del CFGM de Tècnic en Electromecànica, cursant ara 2n curs o que obtingueren el títol del cicle en juny del 2017.

Llegeix més: CONVOCATÒRIA MOBILITAT ERASMUS+ KA102 - CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ

VISITA A LES ELÈCTRIQUES

gesa4

Tot l'alumnat de FPB i grau mitjà de manteniment electromecànic van visitar ahir tres plantes de producció d'electricitat a Maó. Des de la impressionant central de GESA al port de Maó, fins a la planta fotovoltaica a la seu del CIME, passant pels molins de Milà.

L'alumnat va conèixer així la capacitat de producció de cada sistema, tant de producció convencional com d'energies renovables, i també els seus avantatges i inconvenients. És una activitat organitzada conjuntament per GESA i el departament de salut jove del CIME.

Llegeix més: VISITA A LES ELÈCTRIQUES

Subcategories