TALLERS ONLINE: TÚ DECIDEIXES EN INTERNET

L'agència española de protecció de dades ens fa arribar un enllaç al seu web. Hi podem trobar interessants tallers per a famílies online, vídeos entorn a l'ús que els joves fan d'internet, recomanacions per a un ús segur i altres aspectes:LEPD

APIMA- REUTILITZACIÓ DE LLIBRES

Circular APIMA reutilització 17-18: word

Compromís de reutilització : word

Resultat del sorteig de dia 4 de setembre:

- 1r ESO  es començarà pel num. 22   (65 famílies han sol·licitat número)

- 2n ESO es començarà pel num. 38   (58 famílies han sol·licitat número)

- 3r ESO es començarà pel num. 05    (39 famílies han sol·licitat número)

- 4r ESO es començarà pel num. 49     (51 famílies han sol·licitat número)

XERRADA A CÀRREC DE MICA GARAU: "L'ASSETJAMENT ESCOLAR COSA DE TOTS"

El proper dijous dia 17 a les 19:30 h a la sala d'actes del nostre centre ve na Mica Garau farà una xerrada per famílies. Na Mica Garau és Historiadora de l'Art, Educadora Social i Psicopedagoga. Formada en Postgrau en Maltractament Infantil i Mediació Familiar i Màster en Gestió de Conflictes. Experta en Resiliència i segueix formant-se en temes de resiliencia educativa i millora de la convivència i en resiliència comunitaria i assetjament escolar.
Ara fa feina com a orientadora. Ha treballat als Serveis Socials de diversos Ajuntaments, en Protecció de Menors, en Reforma i com a Educadora Intercultural i Tècnica d'Orientació Laboral a més d'Orientadora escolar. Un bon currículum, no ho trobau? Valdrà la pena. No hi falteu!!!

Ho organitzen totes les APIMA de Ciutadella

xerrada assetjament

APIMA. PROGRAMA REUTILITZACIÓ DE LLIBRES DE TEXT 2017/2018

APIMA
RECOLLIDA DE LLIBRES DE TEXT
PER AL CURS 2017/18.

INFORMAREM MITJANÇANT EL WEB DEL CENTRE DELS DIES (entre el 5 i el 7 de setembre) I HORA QUE ES REPARTIRAN A CADA CURS.
DE MOMENT NO HI HA EXEMPLARS PER ALS ALUMNES DE 1r i 2n DE BATXILLERAT.
ES FARÀ UN SORTEIG PER FER LA RECOLLIDA COM L'ANY PASSAT, INFORMACIÓ AL WEB DEL PROCEDIMENT A FINALS DE JULIOL.
EL REPARTIMENT ES FARÀ NOMÉS A TOTS AQUELLS ALUMNES, “SOCIS APIMA” QUE ESTIGUIN ADHERITS AL PROGRAMA D'INTERCANVI DE LLIBRES I QUE HAGIN COMPLERT AMB LES NORMES D’ÚS I DEVOLUCIÓ.

*****

ELS ALUMNES QUE NO HAGIN TORNAT ELS LLIBRES DE PRÉSTEC DE L' APIMA DINS ELS DARRERS TERMINIS QUE ELS DONAM QUEDARAN FORA DEL PROGRAMA, S'ENTENDRÀ QUE ELS HAN PERDUT O DONAT.
DARRERA DATA PER ALS ALUMNES MATRICULATS A TORNAR ELS LLIBRES DE PRÉSTEC, (EXCLOSOS ELS ALUMNES DE 1r ESO). EN HORARI D’EXÀMENS DE RECUPERACIONS:

DIA 1/9 DE: 10,00 a 11,30 h i de les 18h A 19h
DIA 4/9 DE: 10,00 a 11,30h