MANNEQUIN CHALLENGE

The 3rd ESO students (groups C and D) would like to wish you all Merry Christmas with this ultimate mannequin challenge. Knowing how noisy and rowdy they are, we have to say that it has been very difficult for them to stand still for 90 seconds, but we made it in the end!

Pep Oliver i Xavi Espinosa

Merry Christmas to everybody!

MENORCA TALAIÒTICA

Divendres 28 d'octubre tot l'alumnat de 2n d'ESO va participar en dos tallers organitzats per Salut Jove i el Museu de Menorca en relació a la Menorca talaiòtica, organitzats en el marc de la candidatura de l'illa per aconseguir ser Patrimoni Mundial. El primer taller es va fer al Museu de Menorca amb el títol "Interpretem la mort", en el qual es va recrear l'excavació del valuós jaciment de la Cova d'es Càrritx i els seus enterraments. En el segon taller, realitzat al jaciment de Cornia Nou, es va fer una visita guiada al poblat talaiòtic, on es van poder visitar els seus impressionants talaiots, així com els seus recintes annexes.

20161028 130200  IMG 20161028 094320

IMG 20161028 094431  IMG 20161028 094539

SORTIDA DE CONVIVÈNCIA DE 1r D'ESO A SA CALETA

El passat divendres 16 de setembre, tots els grups de 1r d'ESO van realitzar una sortida de convivència a Sa Caleta. Aquesta excursió, que s'emmarca dins el pla d'acollida dels nous alumnes a l'institut, és una de les diverses activitats que es desenvolupen durant les primeres setmanes de curs per tal que els alumnes es coneguin entre ells/elles i es generin dinàmiques positives de convivència.

Per arribar fins a Sa Caleta es va recórrer un tram del Camí de Cavalls i una vegada a la cala es va fer una activitat de Plàstica, un dibuix del natural des Castellar. Vam berenar i després es va donar un temps d'esbarjo, per poder fer tertúlia i nedar. Posteriorment es van fer diversos jocs lúdico-esportius conjuntament entre tot l'alumnat, en què els alumnes s'havíen d'ajuntar en petits grups per fer l'activitat.

La sortida es va desenvolupar en un clima de companyerisme i amb ganes de conèixer-nos, va ser una jornada ben positiva!

caleta16

TALLERS DE FAMÍLIES PREADOLESCÈNCIA I ADOLESCÈNCIA

Teniu disponibles els següents tallers per famílies, organitzats des de l'Àrea d'educació de l'Ajuntament de Ciutadella:

• SER PARES D'ADOLESCENTS. Famílies de 3r i 4t ESO
  • TALLER PER A FAMÍLIES AMB FILLS I FILLES EN L'ETAPA PREADOLESCENT: 1r I 2n d'ESO.
  • TALLER PER A FAMÍLIES de 16 a 20 anys. Niu buit. Quan els fills se'n van de casa.

Llegeix més: TALLERS DE FAMÍLIES PREADOLESCÈNCIA I ADOLESCÈNCIA