XERRADA A LA SEU UNIVERSITÀRIA DE MENORCA: "ELS MEUS FILLS ACABEN L'ESO. QUÈ PODEN FER?"

El proper dimecres, dia 18 d'abril de 2018, a les 18 hores, tindrà lloc la xerrada Els meus fills acaben l'ESO. Què poden fer? a la sala d'actes de la seu universitària de Menorca, carrer Santa Rita, 11, Alaior.

Es tracta d'una xerrada d’assessorament per explicar la importància que té continuar estudis postobligatoris i les opcions que hi ha a les Illes Balears, adreçada a pares i mares d'estudiants de 3r i 4t d'ESO.

La xerrada anirà a càrrec de tècnics del  Programa d’Orientació i Transició a la Universitat i de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat de la Conselleria d’Educació i Universitat.

474293 xerradaparesmares menorca petit

MERCAT SOLIDARI

El passat 12 d’abril, 5 alumnes de l’assignatura Iniciació a l’Activitat Emprenedora i Empresarial del nostre institut, en representació de la ONG MNK Solidària, van anar a l’ajuntament de Ciutadella juntament amb altres escoles i instituts de tota Menorca, a recollir el permís de venda pel mercat solidari que tindrà lloc dia 9 de maig de 10 a 12:30 a la plaça dels Pins.

IMG 20180412 WA0006 petita

IMG 20180412 105118 petita

JORNADA DE JOCS I CONVIVÈNCIA A 1r D'ESO

El passat divendres, els 6 grups de 1r d'ESO, amb els seus tutors i professors, van viure una jornada de jocs i convivència, fora de les aules, per celebrar que estem junts, que compartirem moltes experiències, al llarg de tots els anys que coincidirem a l'institut, i que estem il·lusionats amb tants amics i amigues nous.

Som una promoció fantàstica!