ELS ALUMNES DE 1r ESO CONEIXEN L'ESCRIPTOR PONÇ PONS

Un any més, l'escriptor Ponç Pons ha compartit impressions i emocions amb el nostre alumnat de 1r d'ESO, que l'ha rebut i escoltat amb molta il·lusió.
Gràcies pels teus ensenyaments, i per unes pàgines plenes d'aventures que els han fet riure i somiar.

Ponç Pons 2023 1Ponç Pons 2023 2

Ponç Pons 2023 4

SANT JORDI 2023

Sant Jordi 2023 4La setmana del 17 al 21 d’abril es reprenien les classes després de les vacances de Pasqua. Afortunadament, unes flors plenes de lectures recomanades i tot un seguit d’activitats ens esperaven a alumnes i profes.

Aquest any per tal de celebrar Sant Jordi es van fer un seguit d’activitats en les quals van participar tots els nivells de l’ESO i Batxillerat. Des de recitals de poesia, concursos d’aforismes, lliurament de premis literaris i exposicions de punts de llibre a concerts de diversa índole.

El darrer dia, es va tancar la setmana literària amb un mercat d’intercanvi a l’estil del nostre conegut Green Friday, on tant l’alumnat com el professorat van poder intercanviar llibres. La participació va ser altíssima i les activitats van estar molt ben valorades per la comunitat educativa.

Sant Jordi 2023 2Sant Jordi 2023 1Sant Jordi 2023 3

Imatges de les flors (decoració de l’entrada) i del dia de l’intercanvi de llibres.
A la dreta es pot veure a la nostra companya, Carmen, llegint un fragment del Quixot.

1r CONCURS DE NOVES NARRATIVES DEL FONS MENORQUÍ DE COOPERACIÓ

Marina Barceló, alumna del Quadrado, ha guanyat el 1r premi del Concurs de noves narratives per un món millor convocat pel Fons Menorquí de Cooperació.
El jurat va ressaltar la qualitat i l'originalitat de la narració, les descripcions potents de la distopia que compleix els objectius del Fons.

David Sabater i Michael Arias de l'IES M. Àngels Cardona han guanyat el 2n premi i la menció especial.

Premi FMC 1Premi FMC 2Premi FMC 3

PREMIS LITERARIS LLETRARREL 2019

roses 3 01 noms

Els membres del Jurat del concurs literari LLETRARREL 2019, format pels professors Marc Arimany, Elena Montenegro i Mercè Orleans, destaquen la qualitat literària de les obres presentades i declaren com a guanyadors els relats i alumnes següents:

- Premi Lletrarrel de relat breu, en la categoria 1r i 2n ESO, per a l'obra G4T0 de l'alumna de 1r d'ESO Amaia López Morte.

- Premi Lletrarrel de relat breu, en la categoria 3r i 4t ESO, per a l'obra "El primer amor d'un saltamartí", de l'alumna de 3r d'ESO Lluna Buades Gutiérrez.

- Premi Lletrarrel de relat breu, en la categoria Batxillerat i CF, per a l'obra "Ombres i reflexos", de l'alumna de 1r de Batxillerat Blanca Triay Carretero.

El jurat, l'equip directiu i el professorat del Departament de Llengua catalana i Literatura fa arribar l'enhorabona a les alumnes premiades i les encoratja a seguir escrivint i desenvolupant el seu talent creatiu.