EuroFPBalears 2018-2019

ALUMNE DE CFGM DE PRÀCTIQUES FORMATIVES A ITÀLIA

El nostre alumne Bartomeu Bagur Pons del CF Tècnic en Manteniment Electromecànic, acaba de tornar d’Itàlia on estava realitzant les seves pràctiques FCT en l’empresa Truck Point SRL.

Durant un poc més de cinc setmanes, ha estat vivint en una habitació d’un pis compartit en el centre de Florència, una meravellosa ciutat. En el seu temps lliure es dedicava a passejar-la i visitar museus de la ciutat. Ha adquirit coneixements d’Italià i ha conegut altres maneres de fer les coses diferents a Menorca.

Des de l'institut cada any ens agrada promoure aquestes mobilitats ja que les considerem con una part imprescindible en la formació de tot professional.

Per ell ha estat una experiència única i molt positiva, que recomana a tots.

Animeu-vos tots per al curs que vé !!

IMG 20190419 WA0012 petit

IMG 20190402 WA0006 petitIMG 20190410 WA0008 petit

RESULTATS DEL PROCÉS DE SELECCIÓ MOBILITAT ERASMUS+

RESULTAT DEL PROCÉS DE SELECCIÓ MOBILITAT ERASMUS+ KA102 ALUMNES GRAU MITJÀ 2018-19

La setmana passada es va dur a terme el procés de selecció dins el projecte ERASMUS + KA102 2018-1-ES01-KA102-049410 entre els alumnes de 2n de CFGM per a formar part de les beques de mobilitat que gestiona l'IES Josep M. Quadrado a través de la DGFP. S'ofertava una beca per a estudiants

L'alumne beneficiari de la beca és:

• 1r BARTOMEU BAGUR

Queden en llista d'espera:

• 2n JOAN VILLALONGA

L'alumne seleccionat rebrà formació lingüística online els propers mesos fins la seva partida a principis de maig on realitzarà el seu mòdul de formació en centres de treball en una empresa.

Enhorabona a tots!