ACTIVITAT DE RESTAURACIÓ DE MOBLES

Els alumnes del grup TVA del nostre centre, amb la col·laboració de les professores Mercè Orleans i Clara Servera, han treballat la restauració de mobles. Aquí teniu una mostra de la bona feina feta.

Moltes gràcies, Xavier, Adrià i Jonathan!!!

Cadiara alumnes TVA 2023Tapís cadira alumnes TVA 2023

CURSA SOLIDÀRIA ALUMNAT UEECO

L'alumnat de l'aula UEECO ha participat d'una cursa solidària organitzada pel CEIP Pere Casasnovas. La iniciativa ha servit per recaptar fons per aconseguir un gronxador adaptat a la diversitat funcional de l'alumnat del centre de primària.

La carrera ha estat tot un èxit i n'Ivan, na Marjhori i na Gemma ho han fet de dalt de tot. Felicitats!!

Carrera solidària UEECO 1 2023

PROJECTE SON SAURA DELS ALUMNES DE TVA

El passat dimecres 15 de març, els alumnes de Transició a la vida adulta (TVA) del nostre institut, van anar a l'escola d'Educació Primària Pere Casasnovas a explicar el "Projecte Son Saura" que han estat treballant a l'àrea d'Educació Física des de principi de curs.

Els alumnes de UEECO i P5 de Pere Casasnovas van poder conèixer els objectius, aprenentatges, dificultats, valors i rutes que hem anat treballant durant aquests mesos.

L'experiència va ser tot un èxit!!

Enhorabona, Xavier, Adrià i Jonathan!!

Projecte Son Saura UEECO 1Projecte Son Saura UEECO 2

Projecte Son Saura UEECO 3Projecte Son Saura UEECO 4