ELS INFANTS D'ANANTAPUR ENS NECESSITEN. NAMASTÉ

Captura de 2016 02 21 092723ELS ALUMNES DE 4t D'ESO, SOLIDARIS AMB LA FUNDACIÓ "VICENÇ FERRER" VOS CONVIDEN A LA CAMPANYA:

"ELS INFANTS D'ANANTAPUR ENS NECESSITEN. NAMASTÉ"

 
Esperam la vostra presència, per noltros serà molt important a:

- L'exposició / venda d'obres d'art "BRINDA'T ART". Inauguració a la Sala d'Art "Xec Coll" (c/ Seminari). Divendres, 11 de març a les 20 h.

- La Vetllada Musical "Música i dansa que surt del cor". Dissabte, 19 de març, a les 20 h. a la Sala Multifuncional "Canal Salat".

AFORISMES FILOSÒFICS

X  Edició del concurs d’Aforismes Filosòfics i Fotografia: Aforismes anglesos i nord-americans

    Cartell 14-15 copy

L'edició d'enguany d'Aforismes Filosòfics i Fotografia l'hem dedicada a “Aforismes anglesos i nord-americans” i hem comptat amb la valuosa col·laboració del Departament de Llengües Estrangeres.

Els alumnes de primer de Batxillerat han escollit dues frases cèlebres d’entre una trentena i després de la feina d’anàlisi han ajuntat el missatge amb una proposta fotogràfica realitzant, així, una fusió de llenguatges. El resultat ha estat magnífic.

Les obres estan exposades a la biblioteca del centre, firmades amb pseudònim, a l’espera del lliurament de premis del Dia de Sant Jordi, dia en què es donaran a conèixer els guanyadors dels diferents consursos literaris i filosòfic.

Les obres presentades es podran veure al web del centre una vegada desvetlat el nom dels concursants i guanyadors.

.

4t d'ESO AL JUTJAT

20150122 101942

24 ALUMES DE 4t ESO VAN A JUDICI
Dijous dia 22 de gener, 24 alumes de 4t d'ESO van ser citats al Jutjat de 1ª Instància i Instrucció nº 3 de Maó. No eren els acusats, tampoc les víctimes, sinó que van ser seleccionats pel Programa Educant en Justícia per assistir als 5 judicis reals de faltes que s'hi van celebrar durant tot el matí. Des d'aquí volem donar les gràcies al jutge Fernando Pino i a la fiscal Juliana Buencuerpo per la seva disponibilitat i implicació amb tot l'alumnat per explicar i donar a entendre el funcionament de la Justícia i les funcions dels diferents professionals que hi intervenen.

.

BARRERES ARQUITECTÒNIQUES

ACCESSIBILITAT CONTRA BARRERES ARQUITECTÒNIQUES I DE COMUNICACIÓ A 4t d'ESO

DSC00006En Pepe Capella, professional de la Fundació   per a persones amb discapacitat de Menorca, ens ha vingut a explicar les barreres arquitectòniques i de comunicació que es poden trobar al nostre voltant.
Tanmateix, es tracta de prendre consciència que, si hi posam tots de la nostra part, prou persones podran conviure i interactuar amb autonomia i, sobretot, recordar que "la pitjor discapacitat és la de no adonar-nos que tots som iguals".
Pepe, moltes gràcies per la teva presència i la teva implicació per intentar que la nostra ciutat sigui, cada vegada més, una ciutat accessible i adaptada.

.

IOGA A 4T D'ESO

P1070157ELS ALUMNES DE 4t D'ESO B MEDITEN I ES RELAXEN FENT IOGA

Arran de la iniciativa del grup de feina d'Ètica sobre el Premi Nobel de la Pau de 1989, el Dalai Lama, hem pogut disfrutar aquest dilluns d'una sessió de Ioga impartida per na Rosa Carreras. Ha estat una sessió ben aprofitada i hem après diferents tècniques de meditació, concentració i relaxació.
Des d'aquí volem donar les gràcies més sinceres a na Rosa i et volem enviar molta energia positiva per a tu i per a tots els que t'estimen i estimes. Moltes gràcies Rosa!

.

CLASSE PRÀCTICA DE PSICOLOGIA I EDUCACIÓ ANIMAL

Alguns s’han estranyat quan han vist un cavall de Sant Joan per la finestra de la seva classe, i és que la classe de Psicologia de 2n de batxillerat ha convidat Miquel Marquès, un experimentat entrenador i ensinistrador de cavalls de raça menorquina, a fer una xerrada. El pati nord del centre ha esdevingut un lloc ideal com podreu apreciar a les fotografies.
Certament encara queda per a Sant Joan, però nosaltres hem volgut la presència del cavall per estudiar com és el procés d’educació d’aquests animals. A l’assignatura de Psicologia hem estudiat com aprenen els animals des de diferents enfocaments teòrics i ara faltava la visió directa d’un especialista. Hem pogut conèixer com es fa la selecció d’aquests animals; allò que és per naixement i allò que poden aprendre. També com s’eduquen i quin és el seu grau d'intel·ligència.
Després de la teoria, la pràctica. No han faltat voluntaris de la valenta classe de Psicologia per colcar l’animal. Una classe ben instructiva. Volem agrair a Miquel Marquès i família la seva col·laboració desinteressada, ja que “tota la tribu fem escola”. Molta sort.

foto 4P1070046
P1070050 P1070051

.