191 VELOS PER LES FIETES I ELS FIETS D'ANDHRA PRADESH (índia)

ipa

Benvolguts alumnes de 4t d’ESO de l’IES JM Quadrado.

Una vegada més, heu desenvolupat una iniciativa solidària amb un resultats espectaculars!!!

Amb la implicació de tota la comunitat escolar, sobretot d’una trentena d’alumnes de 4t d’ESO, heu sabut arribar al cor de la gent perquè es sumés a lluitar al vostre costat per un món més just

Vàreu mobilitzar amb un fi solidari als alumnes i a gran part de la ciutadania de Ciutadella i aquesta participació és un repte tan important com el finançament de les velos.

Queda molt per fer, i compartir la vostra implicació i com heu entès aquest missatge transformador, ens anima a plantejar-vos un nou repte: aconseguir més velos perquè més fillets i filletes que pertanyen als sectors més desfavorits de l’Índia puguin continuar els seus estudis

Una abraçada i moltes gràcies per el vostre suport!!!!

Isabel Pizá Alabern
Responsable - Delegacion de Baleares
Fundación Vicente Ferrer

Llegeix més: 191 VELOS PER LES FIETES I ELS FIETS D'ANDHRA PRADESH (índia)

HO HEM ACONSEGUIT!!!

Fotos Mòbil 275

Gràcies immenses per l'ajuda i la implicació de moltíssimes persones (més de 70 artistes que van cedir una obra per muntar l'exposició/venda d'obres d'art "Brinda't art"; més de 60 cantants i dansaires que van actuar a la Vetllada Musical "Música i dansa que surt del cor"), entitats i associacions (Ajuntament de Ciutadella, Fundació Vicenç Ferrer, IES JM Quadrado), empreses i comerços col·laboradors (Acústic Menorca, Diskont, Impacte, CREAE, Impremta Camps), professors, responsables de les sales d'exposició i Multifuncional, dissenyadors ...
Entre tots hem aconseguit que la recaptació final de la nostra Campanya "Els infants d'Anantapur ens necessiten. Namasté" hagi estat de 7.241,10 € !!!. I va ser un immens plaer poder-ne fer la donació total a la representant de la Fundació Vicenç Ferrer, na Selu Canyelles, el passat divendres, 29 d'abril.
Quan els més de 130 infants d'Anantapur rebin la seva bicicleta per poder seguir anant a l'escola segur que ens diran a tots: "Gràcies perquè no ens heu oblidat".
Els 32 alumnes de 4t d'ESO que hi hem participat segur que no oblidarem mai aquesta experiència!!!

LLUÍS GENÉ, COOPERANT AL CAMERUN

La setmana passada va visitar el centre el cooperant Lluís Gené, arquitecte que en dues ocasions ha estat al Camerun (2011 i 2015). Durant aquests dies va explicar a l'alumnat de tercer d'ESO que fan Valors ètics la seva experiència en un projecte de cooperació que consistí en l'ampliació d'una escola de primària al poble de Ndjoré.
Podeu trobar més informació del projecte a http://www.lluiscamerun.blogspot.com.es/

ELS INFANTS D'ANANTAPUR ENS NECESSITEN. NAMASTÉ. VETLLADA MUSICAL "MÚSICA I DANSA QUE SURT DEL COR"

anantapurAquest dissabte, 19 de març, a les 20 h. Sala Multifuncional "Canal Salat". (Donatiu 4 €)

Actuacions:
1. Escolania de Ciutadella. (dir. Corretja Genestar).
2. Pere Arguimbau (guitarra) / Pablo Millas (contrabaix) / Guiem Pons (bateria).
3. Angel Gomez (guitarra i veu) i Ivan Etchebehere (caixa).
4. Geliah.
5. Escola de dansa Art en Moviment (dir. Aurore Gracient).

Als alumnes de 4t d`ESO ens agradaria molt poder comptar amb la vostra presència.

ELS INFANTS D'ANANTAPUR ENS NECESSITEN. NAMASTÉ

Captura de 2016 02 21 092723ELS ALUMNES DE 4t D'ESO, SOLIDARIS AMB LA FUNDACIÓ "VICENÇ FERRER" VOS CONVIDEN A LA CAMPANYA:

"ELS INFANTS D'ANANTAPUR ENS NECESSITEN. NAMASTÉ"

Esperam la vostra presència, per noltros serà molt important a:

- L'exposició / venda d'obres d'art "BRINDA'T ART". Inauguració a la Sala d'Art "Xec Coll" (c/ Seminari). Divendres, 11 de març a les 20 h.

- La Vetllada Musical "Música i dansa que surt del cor". Dissabte, 19 de març, a les 20 h. a la Sala Multifuncional "Canal Salat".