TUTORIA DE SEGON DE BATXILLERAT

XERRADA UNIVERSITATS

Dia 18 d'octubre, dijous, a les 14.05h ens visitarà la Universitat Pompeu Fabra i l'Escola ERAM de Girona per informar-nos dels seus estudis universitaris.

Aquest mateix dia, els nostres alumnes assistiran a l'IES M. Àngels Cardona a la resentació dels estudis de la Uiversitat Politècnica de Catalunya.

XERRADA UIB

UIB

Dijous 11 d'octubre a les 14.05h  la Universitat de les Illes Balears farà una xerrada als alumnes de 2n de batxillerat sobre l'accés a la universitat, els seus Graus i les seves seus (mallorca, Menorca, ...)

PRIMERA TUTORIA

TUTORIA 27/9

1. Elecció de delegats.

2. Informacions diverses: reunions amb les famílies, exàmens, properes activitats de tutoria i viatge a Barcelona.

BETLEM GOMILA: CONCLUSIONS

Xerrada per a pares amb Betlem Gomila

Dijous 19 d'abril a les 20h Betlem Gomila farà una xerrada sobre les sessions fetes a Batxillerat de "control de les emocions, ansietat i estrès". Va dirigit als pares dels alumnes de Batxillerat.

TUTORIA PREINSCRIPCIÓ UNIVERSITÀRIA

Dious 12 d'abril, tots els alumnes de 2n de Batxillerat tenen sessió de tutoria sobre estudis universitaris amb n'Emília del Centre Municipal Universitari.

TUTORIA PREVENCIÓ DE LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

TUTORIA 2n BATXILLERAT

Dijous 19 d'abril, tots els grups de 2n de Batxillerat tenen sessió de tutoria amb el taller "Prevenció de la violència de gènere".