TUTORIA DE SEGON DE BATXILLERAT

BETLEM GOMILA: CONCLUSIONS

Xerrada per a pares amb Betlem Gomila

Dijous 19 d'abril a les 20h Betlem Gomila farà una xerrada sobre les sessions fetes a Batxillerat de "control de les emocions, ansietat i estrès". Va dirigit als pares dels alumnes de Batxillerat.

TUTORIA PREINSCRIPCIÓ UNIVERSITÀRIA

Dious 12 d'abril, tots els alumnes de 2n de Batxillerat tenen sessió de tutoria sobre estudis universitaris amb n'Emília del Centre Municipal Universitari.

TUTORIA PREVENCIÓ DE LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

TUTORIA 2n BATXILLERAT

Dijous 19 d'abril, tots els grups de 2n de Batxillerat tenen sessió de tutoria amb el taller "Prevenció de la violència de gènere".

TUTORIA 2B BATXILLERAT

Tutoria amb Betlem Gomila

Dijous 15 de febrer, 2nB de Batxillerat té sessió de tutoria amb Betlem Gomila a les 14'05h.

TUTORIA 2n C BATXILLERAT

El proper divendres 26 de gener a les 10.10h  hi haurà tutoria per a 2nC de Batxillerat:

• 2a sessió de "aprendre a controlar l'ansietat" amb Betlem Gomila. Activitat subvencionada per l'APIMA.

TUTORIA 2n BATXILLERAT

TUTORIA 25 DE GENER

El proper dijous 25 de gener a les 14.05h  hi haurà tutoria per a 2nA de Batxillerat:

• 3a sessió de "aprendre a controlar l'ansietat" amb Betlem Gomila. Activitat subvencionada per l'APIMA.