TUTORIA DE SEGON DE BATXILLERAT

TUTORIA 10 de gener

TUTORIA

Dijous 10 de gener els alumnes de 2n de Batxillerat tenen una xerrada amb l’Escola de Turisme de Menorca a les 14.05h a la sala d’actes del centre.

VALORACIÓ DEL TRIMESTRE

TUTORIA 13/12

Tutoria de 2n de Batxillerat per avaluar el funcionament del trimestre amb el tutor.

ELABORACIÓ DE LA PROPOSTA D’EXÀMENS DE GENER

TUTORIA 29/11

Dijous 29 de novembre a les 14.05h cada grup elaborarà amb el seu tutor una proposta de calendari d’exàmens per al gener de 2019. Lloc: aula del grup.

TUTORIA

CALENDARI DE PARCIALS SEGON TRIMESTRE

Dia 29 de novembre a la sessió de tutoria de 2n de Batxillerat es tractarà el tema següent: calendari de parcials del segn trimestre.

XERRADA UNIVERSITATS

Dia 18 d'octubre, dijous, a les 14.05h ens visitarà la Universitat Pompeu Fabra i l'Escola ERAM de Girona per informar-nos dels seus estudis universitaris.

Aquest mateix dia, els nostres alumnes assistiran a l'IES M. Àngels Cardona a la resentació dels estudis de la Uiversitat Politècnica de Catalunya.

XERRADA UIB

UIB

Dijous 11 d'octubre a les 14.05h  la Universitat de les Illes Balears farà una xerrada als alumnes de 2n de batxillerat sobre l'accés a la universitat, els seus Graus i les seves seus (mallorca, Menorca, ...)