TUTORIA DE PRIMER DE BATXILLERAT

TUTORIA 2 de novembre

TUTORIA 2/11

Dijous a les 14'05h hi haurà tutoria a 1r de batxillerat. Temes:

1. Revisió del pla d'evacuació.

2. Recordatori del compromís de mantenir net el pati, l'entrada al centre  i el carrer.

XERRADA Universitat Ramon Llull

Dia 20 d'octubre

a les 8.55

Xerrada de la Universitat Ramon Llull "El primer any a la Universitat".

ELECCIÓ DE DELEGAT

Tutoria 5 d'octubre:

- Elecció de delegat i subdelegat

- Informacions sobre tallers i xerrades:

• 8'55 a 9'50 xerrada de la Universitat Blanquerna  dia 20 d'octubre (Ramon Llull).

- Fira d'ensenyaments superiors 20 i 21 d'octubre:

• Xerrada-col·loqui dia 21, dissabte, a les 12.30 per a famílies i alumnes. Us hi heu d'inscriure, si us interessa.
  • Divendres  17 a 20h hi ha disponible un servei d'orientació. No cal demanar hora.

- Recollir les fitxes de tutoria

TUTORIA 21/9

Dijous 21 de setembre farem tutoria per triar tallers i xerrades que us puguin interessar per fer al llarg del curs.

SESSIÓ DE TUTORIA: DIJOUS 1 DE JUNY

A les 14:05 h a la sala d'actes de l'institut es convoca a tot l'alumnat de primer de batxillerat per tractar els temes següents:

- informació sobre les tasques dels voluntaris de les festes de St.Joan 2017, per  part de responsables de l'Ajuntament de Ciutadella.

- informacions sobre les activitats programades per l'APIMA del nostre centre adreçades a l'alumnat de batxillerat, de la mà de la vocal de l'APIMA Sebastiana Canyelles.

CALENDARI D'EXÀMENS DE SUFICIÈNCIA DE 1r BAT I LLIURAMENT DE NOTES

S'ha publicat el calendari d'exàmens de suficiència de 1r de Batxillerat, el podeu consultar a ESTUDIS>Batxillerat>Calendaris i proves d'examen.

El lliurament de notes als alumnes de 1r de batxillerat serà el dijous 22 de juny a les 10.30 h. a l'aula de referència de cada grup.