TUTORIA DE PRIMER DE BATXILLERAT

TUTORIA 1B BATXILLERAT

Dijous 22 de març, els alumnes de 1rB de Batxillerat tenen sessió de tutoria amb Betlem Gomila, que tractarà sobre l'ansietat i estrès.

TUTORIA 1R A

Dijous 15 de març, els alumnes de 1rA de Batxillerat tenen sessió de tutoria amb Betlem Gomila, que tractarà sobre l'ansietat i l'estrès.

Tutoria 1r Batx

Tutoria "Un camí distintes direccions"

Dijous a les 13.10h els alumnes de 1r tenen una xerrada de la UIB sobre la universitat.

TUTORIA 2 de novembre

TUTORIA 2/11

Dijous a les 14'05h hi haurà tutoria a 1r de batxillerat. Temes:

1. Revisió del pla d'evacuació.

2. Recordatori del compromís de mantenir net el pati, l'entrada al centre  i el carrer.

XERRADA Universitat Ramon Llull

Dia 20 d'octubre

a les 8.55

Xerrada de la Universitat Ramon Llull "El primer any a la Universitat".

ELECCIÓ DE DELEGAT

Tutoria 5 d'octubre:

- Elecció de delegat i subdelegat

- Informacions sobre tallers i xerrades:

• 8'55 a 9'50 xerrada de la Universitat Blanquerna  dia 20 d'octubre (Ramon Llull).

- Fira d'ensenyaments superiors 20 i 21 d'octubre:

• Xerrada-col·loqui dia 21, dissabte, a les 12.30 per a famílies i alumnes. Us hi heu d'inscriure, si us interessa.
  • Divendres  17 a 20h hi ha disponible un servei d'orientació. No cal demanar hora.

- Recollir les fitxes de tutoria