Premis Aula amigable

Image

Les professores i els professors de la comissió ambiental del centre volem proposar la realització d’un concurs ecològic entre els diferents grups d’alumnes. El concurs es titula "Aula amigable i sostenible" i pretén valorar i premiar accions que es desenvolupin a les classes, tals com aquelles que comportin estalvi d’energia, que suposin un bon ús dels contenidors per al paper reciclat, que afavoreixin la neteja a les aules, etc.

L’objectiu del concurs és engrescar els alumnes a seguir tota una sèrie de pautes per tal de tenir una aula acollidora, és a dir, neta i amb uns alumnes que respectin el seu medi ambient, així com el bon ús dels recursos com l'energia elèctrica, la calefacció i el paper.
Aquest concurs es divulgarà mitjançant les tutories i es durà a terme als cursos d’ESO. Començarà el mes de febrer i acabarà el mes de maig.

JA TENIM AULA GUANYADORA!

El grup de 2n ESO B és, per segon any consecutiu, l’aula més amigable i sostenible del centre. Ahir se’ls va comunicar el premi: passar un matí ben divertit a Aquarock.

Enhorabona i que ho gaudiu molt!!

Premi aula amigable 2023 01Premi aula amigable 2023 02

GUANYADORS AULA AMIGABLE CURS 2020-21

Els guanyadors del concurs AULA AMIGABLE del curs 2020-2021 són:

• Primer premi: 1r d'ESO A
  • Segon premi: 1r d'ESO D

Enhorabona a tots i a totes!

IMG 4370  IMG 4367

SORTIDA AMB CAIAC

Els alumnes de 1r d'ESO A van fer una sortida en caiac com a guanyadors del primer premi del concurs.

IMG 4437  IMG 4439  IMG 4442

IMG 4445  IMG 4443  IMG 4444