Premis Aula amigable

Image

Les professores i els professors de la comissió ambiental del centre volem proposar la realització d’un concurs ecològic entre els diferents grups d’alumnes. El concurs es titula "L’aula amigable" i valora i premia accions que es desenvolupin a les classes, tals com aquelles que comportin estalvi d’energia, que suposin un bon ús dels contenidors per al paper reciclat, que afavoresquin la neteja a les aules, etc.
L’objectiu del concurs és engrescar els alumnes a seguir tota una sèrie de pautes per tal de tenir una aula acollidora, és a dir neta, i amb uns alumnes que respectin el seu medi ambient, així com el bon ús dels recursos com l'energia elèctrica, la calefacció i el paper.
Aquest concurs es divulgarà mitjançant les tutories i es durà a terme als cursos d’ESO. Començarà el mes de febrer i acabarà el mes de maig.