VUITENA SORTIDA DE PREPARARIÓ BIKE-COAST-BIKE

El passat diumenge dia 22 de març vam fer una altre ruta de preparació per l’intercanvi Bike-coast-Bike. Aquesta vegada ja vam sortir del nostre terme de Ciutadella i posàrem en pràctica l’excursió que discorre pels camins d’Alaior coincidint amb l’acampada que farem a Son Bou. Volem agrair l’ajut de tots els pares i mares que han col·laborat amb el desplaçament de bicicletes i alumnes fins el càmping de Son Bou, especialment en Vicent que tant amablement ens transporta les velos amb el seu camió. També volem agrair la col·laboració dels  experts ciclistes en Fel Mir, en Pere Català i en Joan Villalonga per l’excel·lent disseny d’aquest itinerari amb velo. Com podeu apreciar ha quedat una ruta preciosa.

Podeu veure detalls de la ruta clicant aquí

SETENA RUTA DE PREPARACIÓ BIKE-COAST-BIKE

Ja és la setena ruta de preparació per l’intercanvi Bike-coast-Bike. Vam partir de Ciutadella i seguírem pel camí de Sant Joan de Missa fins arribar a la platja de Macarella on vam aturar per berenar.  Després una bona pujada per arribar dalt Santa Anna i després baixar a la platja de Santa Galdana. A continuació una altra forta pujada fins el lloc de Sta. Galdana, quasi tothom va arribar fins dalt sense fer cap aturada. Per acabar la ruta sols ens quedava una suau tornada pel Camí Vell fins arribar a Ciutadella.

Per veure més detalls de la ruta clicau aquí

SISENA RUTA DE PREPARACIÓ BIKE-COAST-BIKE 09

Diumenge dia 22 de febrer vàrem realitzar la 6ª sortida de preparació amb els alumnes que el proper maig faran l’intercanvi Bike-coast-Bike. Aquest dia ja vàrem practicar la 5ª ruta que farem el mes de maig amb els nostres companys d’Holanda. És la ruta mes llarga de tot el programa i per tant bastant exigent. Varem patir un parell d’avaries importants i al final de la ruta alguns alumnes van mostrar evidents signes de cansament. Això posà de manifest la necessitat de seguir fent sortides preparatòries i de complir amb el compromís personal de practicar diàriament una estona de velo.

Podeu veure detalls de la ruta cliclant aquí

CINQUENA SORTIDA DE PREPARACIÓ BIKE-COAST-BIKE 09

El passat diumenge dia 8 de febrer vàrem fer una altre ruta amb mountainbike per preparar el nou intercanvi Bike-coast-Bike-09. Aquesta sortida ja va ser la definitiva per deixar enllestida la ruta nº 6 del proper maig. Com a novetat, aquest diumenge vàrem pujar a Sa Punta Roja on el maig farem una explicació sobre la geologia de Menorca. La propera sortida es durà a terme diumenge dia 22 de febrer. Tornam a convidar a tots aquells pares i mares que ens vulguin acompanyar.

Si voleu veure detalls de la ruta podeu clicar aquí

SEGUIM FENT RUTES DE PREPARACIÓ PEL BIKE-COAST-BIKE 09

El grup d'alumnes que el proper mes de maig han de participar en la nova edició de l'intercanvi Bike-coast-Bike 09, segueixen realitzant les sortides de preparació. Aquestes son les tres darreres rutes realitzades, totes elles encara en el terme de Ciutadella, i ja es comença a notar una millora important de tot el grup. Les properes rutes aniran augmentant el seu grau de dificultat, més llargues i amb més dificultat en quant als desnivells que s'hauran de superar. Ja us mantindrem informats.

The students´ group that next May will participate in the exchange Bike Coast Bike 09 are training the routes for this edition. These are the last three routes done, all them in Ciutadella. The students are improving day by day. We will increase difficulties in next routes, and they will be longer and stronger. On this page you can see the routes ´design,  the differences in height of each route, and some pictures of the landscape.

Ruta relitzada dia 21 de desembre. Podeu veure detalls clicant aquí.

Ruta relitzada dia 11 de gener. Podeu veure detalls clicant aquí.

Ruta realitzada dia 25 de gener. Podeu veure detalls clicant aquí

SORTIDA PREPARATÒRIA BIKE-COAST-BIKE 09

El passat dilluns, dia 8 de desembre, el nou grup d'alumnes que han de participar en la propera edició de l'intercanvi Bike Coast Bike, vam realitzar la primera sortida preparatòria. A pesar d'algunes dificultats inicials, ens ho vàrem passar molt bé. També volem destacar la nombrosa participació d'alguns pares i mares.

Podeu veure el recorregut de la sortida i algunes fotos aquí