BIKE COAST BIKE 2007-2008. INTERCANVI

•  Programació de l'intercanvi
  • Programming of the exchange
  • Fotografies de l'intercanvi (Photos of the exchange)

30 BICIS PER AL BIKE COAST BIKE

Image Un conveni amb el Consell Insular de Menorca ha permès que a l’Institut poguem disposar de 30 velos Orbea Tuarek pel Bike coast Bike 2008

The "Consell Insular de Menorca" has purchased for us 30 bikes Orbea Tuarek for to be used in Bike Coast Bike 2008

Maillot  Bike coast Bike 2008

ACTIVITATS DE PREPARACIÓ DEL 2n INTERCANVI BIKE-COAST-BIKE

Image D’ençà la darrera setmana de febrer el grup de 26 alumnes de 3r d’ESO que han de participar en el segon intercanvi “Bike-coast-Bike” estan realitzant activitats per preparar l’estada a Menorca que els alumnes holandesos realitzaran el proper mes de maig. Cada dimarts i dimecres capvespre es realitzen activitats de preparació lingüística en anglès i també la preparació dels continguts de naturals i socials. A més, cada diumenge es comencen a practicar les mateixes rutes en bicicleta que farem el maig.

Since last week of February a group of 26 students of 3th level of Secondary School that are in the second interexchange Bike Coast Bike are making activities to prepare the first meeting in Menorca with  the Dutch students from Hoorn this May.
Every Wednesday and Tuesday afternoon we take lessons of English and we do some speaking practice of the every day language; and we
also prepare the Natural and History contents of routes’ presentations. Besides that every Sunday we ride over this routes to improve our physical strength.
  • Programa de rutes (Routes programme)
  • Mapa i perfils de les rutes realitzades (Map and profile of the routes done)

Image  Image

• Fotografies de les sortides preparatòries (Photos of preparatory trainings)