AJUNTAMENT DE CIUTADELLA: PROGRAMA TREBALL AMB FAMÍLIES 2018

L'Àrea socioeducativa de l'Ajuntament de Ciutadella, dins el programa de Treball amb famílies 2018, inicia aquesta setmana el taller "Transitant cap a l'etapa adulta dels nostres fills i filles (Quan els fills se'n van de casa)", amb Joan Carles Ayer, psicòleg. Destinat, principalment, a famílies amb fills de 16 a 20 anys.

Dies 8, 15, 22 i 29 de novembre, de 20 a 22 h. a la Casa de Cultura de Ciutadella. Activitat gratuït però requereix d'inscripció prèvia.

Inscripció i més informació: Servei d'Educació de l'Ajuntament. 971 38 10 50 (extensió 345) // 628 244 187 // Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Gràcies per col·laborar!

Treball amb famílies 2018 petit

FARÉ VAGA DILLUNS

FARÉ VAGA DILLUNS  per recordar-me que tenim un conflicte educatiu i  que l’estat de guerra continua.

FARÉ VAGA DILLUNS perquè el Consell Escolar del centre va votar una PGA que ara la Conselleria obliga a modificar.

FARÉ VAGA DILLUNS perquè no es respecta la planificació racional de  recursos que el centre va elaborar dins el marc de la normativa vigent.

FARÉ VAGA DILLUNS perquè m’indigna que la Conselleria prengui decisions que vulneren el principi d’autonomia del centre.

FARÉ VAGA DILLUNS per protestar contra el principi d’universalitat  entès com uniformitat.

FARÉ VAGA DILLUNS perquè els alumnes de 1r-ESO-D han de pagar la improvisació i el desbaratament de la Conselleria.

FARÉ VAGA DILLUNS perquè el trastorn i la desorientació d’alumnes, famílies i professors deixa indiferent la Conselleria.

FARÉ VAGA DILLUNS perquè no puc explicar als meus alumnes els motius de la vaga.

FARÉ VAGA DILLUNS perquè ens fan perdre la il·lusió de treballar per una escola democràtica.

FARÉ VAGA DILLUNS perquè la meua identitat cultural no és respectada pels responsables educatius.

Professors que faran vaga dilluns 11 de novembre

.

Xerrada sobre noves tecnologies

El proper dimecres, 13 de novembre, a les 20 hores en el teatre el policia tutor donarà una xerrada informativa sobre l'ús adequat de noves tecnologies (facebook, whatsapp, ús d'imatges...).

Us convidam a tots a participar en la xerrada on podran demanar tots aquells dubtes que tingueu en l'ús d'aquestes eines.

.