TROBADA DE REPRESENTANTS DE DELEGATS

Ahir, representants dels delegats d'ESO, Batxillerat, FPGB i GM van assistir a la Trobada per fomentar la participació de l'alumnat organitzada pel Consell Escolar de les Illes Balears.

Va ser un matí ben interessant i engrescador.

IMG 7555IMG 7560

CONDOL PEL TRASPÀS DE JOAN F. LÓPEZ CASASNOVAS

Joan López

La comunitat educativa de l’IES Josep Maria Quadrado vol expressar públicament el seu sentiment per la mort de Joan F. López Casasnovas, que durant molts anys i fins a la seva jubilació va ser professor del centre. La seva talla intel·lectual i humana i el seu bon quefer professional han deixat la seva petjada en els seus companys de claustre i els seus molts alumnes. El nostre condol a la seva esposa Mercè Orleans, també professora del Quadrado, i al seu fill Assuès.

En Joan forma part de la història del Quadrado i el seu record ens acompanyarà sempre. Descansi en pau.