TROBADA AMB EXALUMNES DEL CENTRE

CONSELLS PER ALS FUTURS UNIVERSITARIS

antic bat2p

Els exalumnes de Batxillerat del centre van compartir dia 28 de març les seves experiències com a estudiants de cicles formatius de Grau Superior i Graus universitaris amb els alumnes que estan acabant els estudis postobligatoris.

Vam tenir una xerrada enriquidora sobre beques, estudis, transport, cuinar, viure fora de Menorca (Madrid, Lleida, Girona, Barcelona, Palma), optar per pis o residència, ...

VIATGE: "CONÈIXER LA UNIVERSITAT"

Els dies 16, 17 i 18 de gener 53 alumnes de 2n de Batxillerat van viatjar a Barcelona per conèixer les universitats i els centres d'estudis superiors de música, dansa i interpretació de la ciutat.
Els futurs músics, intèrprets i ballarins van visitar les aules i instal·lacions del Conservatori del Liceu, l'ESMUC, el Taller de músics i l'Institut del Teatre. També van aprofitar per fer qualque visita cultural: el teatre grec de Barcelona.
Mentrestant, la resta de companys va assistir a una classe pràctica d'odontologia a la Universitat Pompeu Fabra, i d'urgències clíniques a Bellvitge, van passejar pels campus de la Universitat Autònoma de Bellaterra, el de la Pompeu Fabra, de la Politècnica i de Mundet.
Cal destacar dues xerrades molt interessants. Primer, a la Universitat de Barcelona, a l'edifici històric de la plaça Universitat, sobre el futur dels estudis i les demandes de professionals. Segon, a l'Oficina de preinscripció universitària, sobre les proves d'accés i la preinscripció a les universitats, amb consells i exemples pràctics.
Un viatge molt profitós.​

IMG 20180117 WA0005   IMG 20180118 WA0004

IMG 20180118 WA0007

IMG 20180118 WA0006      20180118 152527

IV FIRA D'ENSENYAMENTS SUPERIORS

CARTELL 2017 FES miniLa IV Fira d'Ensenyaments Superiors serà els dies 20 i 21 d'octubre. El matí de divendres 20 les visites concertades són per als alumnes de 2n de batxillerat i de CFGS.

A fi de millorar els serveis de la Fira aquest any tenim com a novetat oferir un servei d'orientació acadèmica i professional el divendres 20 d'octubre de 17 a 20h, a càrrec dels professionals d'Educaweb (per a tots els nivells i sense cita prèvia).

A més de Xerrades d'orientació el dissabte 21 al matí
11h:  3r i 4rt d'ESO
12.30h: 1r i 2n de batxillerat i CFGS.

diptic a diptic b   inscripcio
Díptic Díptic Inscripció