Mediambiental

ACTIVITATS DEL DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

El passat dia 5 de juny vam celebrar el Dia Mundial del Medi Ambient amb una sèrie d’activitats.

L’alumnat de 2n d’ESO va anar a netejar una zona de Ciutadella, activitat proposada per l’Ajuntament de Ciutadella, i els altres cursos van poder participar en un concurs de fotodenúncia, també organitzat per l’Ajuntament, i en un concurs intern del centre per elegir la imatge que hi haurà a la portada de les agendes del pròxim curs i la frase que es pintarà en una paret del pati de l’institut.

La composició guanyadora va ser la de l’alumna Carla Sintes de 1r d’ESO E.

L’alumnat de la Comissió de Medi Ambient va escriure la frase guanyadora en una paret del pati. També va elaborar un cartell per tal de conscienciar tota la comunitat educativa amb el següent missatge: Quin plàstic estàs disposat a deixar d’utilitzar a partir d’avui? I alumnat i professorat van poder començar a escriure els productes que creuen que poden deixar d’utilitzar.

Es va aprofitar aquest dia també per entregar els diplomes i premis als grups guanyadors del concurs Aula Amigable. El director els va entregar en mà. El primer classificat va ser el grup de 1r d’ESO C i el segon classificat, el grup de 3r d’ESO D.

La Comissió de Medi Ambient vol donar les gràcies a tot l’alumnat que amb els seus gestos marquen la diferència. El medi ambient és cosa de tothom i cada gest compta.

Adjuntam l'enllaç d'un vídeo que esperam que us faci reflexionar.

PETITA3

PETITA4

PETITA2

PETITA1

20180605 113308petita2

DIA MUNDIAL DE L'AIGUA

Per celebrar el Dia Mundial de l'Aigua, el passat 22 de març l'alumnat del centre va fer una sèrie d'activitats des de diferents matèries com Anglès, Matemàtiques, Valors Ètics i Biologia, etc.

Concretament, els alumnes de 2n de FPB varen dur a terme a l’assignatura de Ciències Aplicades un estudi de les infraestructures de l’aigua del centre per conèixer el nombre de punts d’aigua que hi ha, la seva localització, les seves característiques principals i el seu estat per tal d’identificar possibles punts de pèrdua d’aigua.

RESULTATS OBTINGUTS DE L'ESTUDI

FPB2

fpb

QUÈ FER AMB ELS RESIDUS?