BEQUES I AJUTS

BEQUES DE CARÀCTER GENERAL

becas mec 2017 2018

El Ministeri d'Educació, Cultura i Esport, ha convocat beques de caràcter general per al curs acadèmic 2017-2018, per estudiants que cursin estudis postobligatoris.

Per a més informació, cliqueu aquí

BEQUES I AJUDES PER ALUMNES AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE SUPORT EDUCATIU

Resolució de 27 de juliol de 2016 de la Secretaria d'Estat d'Educació, Formació Professional i Universitats, per la qual es convoquen ajudes per alumnat amb necessitat específica de suport educatiu per al curs 2016-2017

Més informació a la pàgina del MEC

Beques per cursar 1r de batxiller a EEUU o Canadà

La fundació Amancio Ortega convoca beques destinades a alumnat de 4t d'ESO que el proper curs 15-16 vulgui cursar un curs equivalent al 1r de batxiller als Estats Units o al Canadà. El termini per a presentar sol·licituds és el 9 de febrer.

Trobareu més informació al següent enllaç del weib

Beca Benjamin Franklin 2014

Convocatòria d'una/dues beques per participar en els Instituts d'Estiu Benjamin Franklin 2014 als Estats Units d'Amèrica per a joves entre 16 i 18 anys.

L'Ambaixada dels Estats Units a Espanya selecciona un o dos estudiants espanyols, andorrans o residents a Espanya o Andorra, per participar en els Instituts d'Estiu Benjamin Franklin, un programa finançat pel Departament d'Estat dels Estats Units per promoure les relacions entre les joves generacions d'europeus, asiàtics i nord-americans.

Els estudiants seleccionats participaran en un programa intensiu enfocat en els assumptes globals als quals s'enfronten els joves a banda i banda de l'Atlántic. Els instituts tindran lloc a la Universitat de Wake Forest en North Carolina i/o a la Universitat de Purdue en Indiana entre els dies 28 de juny i 26 de juliol de 2014 i reuniran a 35 estudiants de diferents països d'Europa i Àsia Central amb 10 estudiants nord-americans. Els participants duran a terme una gran varietat d'activitats: seminaris, programes de servei comunitari i voluntariat, viatges d'estudi i esdeveniments culturals. Treballaran en un projecte conjunt i exploraran com els joves d'avui interactuen amb els mitjans de comunicació, tant en la seva faceta de consumidors com de productors d'informació. Abordaran també com la llibertat d'expressió imposa als ciutadans tant drets com a responsabilitats.

Per a més informació: http://www.injuve.es/ca/convocatorias/becas/becas-benjamin-franklin-para-estudiar-en-los-estados-unidos

RESULTAT DEL PROCÉS DE SELECCIÓ PER A LES BEQUES LEONARDO DA VINCI 2013-14

RESULTAT DEL PROCÉS DE SELECCIÓ PER A LES BEQUES LEONARDO DA VINCI 2013-14 DINS EL PROJECTE IES JOSEP M QUADRADO 2013 (2013-1-ES1-LEO01-68599)

El passat desembre es va dur a terme el procés de selecció entre els alumnes de 2º de CFCM per a formar part de les beques de mobilitat que per primera vegada l'IES Josep Mª Quadrado gestiona desde el mateix centre. S'ofertàven 2 beques als destins Finlàndia i Alemanya.

Donat que només un alumne dels disponibles va complir amb tots els requisits de la convocatòria, aquest curs el benefiari de la beca es ANTONIO RODRÍGUEZ SOLA.

Antonio ja ha començat la formació lingüística i cultural amb un professor particular.

Finalment, la destinació serà Jyväskylä en Finlàndia, on ja fa dos anys un altre alumne nostre ja va anar a cursar el seu mòdul de Formació en centres de treball.

L'alumne cursarà el primer mes de les seves pràctiques del 17/03 al 11/04 i serà acompanyat per la coordinadora de mobilitat Sandra Cerezo.

Enhorabona a tots dos!

Subcategories