MATRÍCULA D'HONOR

CURS 2016-2017

L'esforç, la constància, la curiositat i l'afany de superació personal són les arrels d'un arbre que dóna bon fruit. El claustre de professorat i l'equip directiu de l'institut Josep Maria Quadrado fa arribar l'enhorabona als tres alumnes de 2n de Batxillerat del curs 2016-2017, Nina Barceló, Núria Bosch i Roger Rosselló, que han estat distingits amb Matrícula d'Honor.

nina  nuria  roger

CURS 2015-2016

david  alba  rosa

L'esforç, la constància, la curiositat i l'afany de superació personal són les arrels d'un arbre que dóna bon fruit. El claustre de professorat i l'equip directiu de l'institut Josep Maria Quadrado fa arribar l'enhorabona als tres  alumnes de 2n de Batxillerat del curs 2015-2016, David Anglada Rotger, Alba Moll Febrer i Rosa Portella Fortuny, que han estat distingits amb Matrícula d'Honor.

CURS 2014-2015

aina  julia  lobato

L'esforç, la constància, la curiositat i l'afany de superació personal són les arrels d'un arbre que dóna bon fruit. El claustre de professorat i l'equip directiu de l'institut Josep Maria Quadrado fa arribar l'enhorabona a les tres  alumnes de 2n de Batxillerat del curs 2014-15, Aina Bals Genestar, Júlia Coll Marquès i Rosa Lobato Camps, que han estat distingides amb Matrícula d'Honor.

CURS 2013-2014

L'esforç, la constància, la curiositat i l'afany de superació personal són les arrels d'un arbre que dóna bon fruit. El claustre de professorat i l'equip directiu de l'institut Josep Maria Quadrado fa arribar l'enhorabona als dos alumnes de 2n de Batxillerat del curs 2013-14, Xavier Faner Capó i Josep Gayón Arguimbau, que han estat distingits amb Matrícula d'Honor.

xfaner           gayon

CURS 2012-2013

L'esforç, la constància, la curiositat i l'afany de superació personal són les arrels d'un arbre que dóna bon fruit. El claustre de professorat i l'equip directiu de l'institut Josep Maria  Quadrado fa arribar l'enhorabona a les quatre alumnes de 2n de Batxillerat del curs 2012-13, Júlia Marquès, Mireia Frau, Roser Allès i Eugènia Ferrer,  que han estat distingides amb Matrícula d'Honor.

al1 al2 al3 al4

.