A DIA D’AVUI!

Som un alumne del grup de 1r d’ESO D del IES Josep Mª Quadrado de Ciutadella.
Fa un mes i mig que vaig començar la meva etapa d’estudiant a ESO, i a dia d’avui encara no tinc clar en quina o quines llengües estudiaré les matèries d’enguany. Com ho sents, i no és perquè no estigui atent a classe o perquè sempre vagi perdut. No, t’ho explico a vam si ens entenem:

• Fins dimarts dia 29 d’Octubre havia d’estudiar Plàstica en anglès i Música en català i en castellà, se suposa que mig curs en cada llengua. Fins ara hem començat en català.
  • Però mira per on, dimecres dia 30 ens van explicar que no, que a partir d’ençà estudiarem Plàstica en català i no en anglès, i Música en anglès, i no amb el nostre professor, sinó amb una professora diferent.
  • Un dia després, dijous 31 ens van comunicar que allò que ens havien dit el dia anterior encara no era segur, de manera que avui tots estam expectants per si hi ha novetats.

En resum, que a dia d’avui és un misteri en quina llengua farem la classe de Plàstica de demà!
A dia d’avui encara no sé en quina llengua estudiaré Música, ni si me canviaran de professor amb el curs començat.
A dia d’avui veig els meus professors preocupats i tan desorientats com noltros!
A dia d’avui no sé ben bé com m’afectarà el famós TIL en el futur, però sé que a dia d’avui me fa por suspendre Plàstica i Música, encara que són assignatures que m’agraden, perquè una d’elles l’hauré d’estudiar en anglès i, no sé a tu, però a mi l’anglès em costa molt!

Idò, tot això m’ha explicat el meu fill avui a l’hora de dinar. Què li puc dir jo?
Eloy Bonafonte, pare d’un alumne de 1r d’ESO D.