Dia 14 de novembre participa a la vaga general pel present i futur dels nostres fills

És important que la vaga no sigui només el mitjà d’expressió dels treballadors i treballadores actives que sacrificaran una part del seu salari per defensar els interessos de la majoria. No cal oblidar quin és l’abast de les retallades en l’àmbit educatiu i de la sanitat També en de saber quines son les propostes de modificació de la Llei orgànica d’educació LOE. On entre altres coses ens lleven les competències que actualment tenim en el consell escolar per decidir sobre el sistema educatiu que quedem per als nostres fills. Per això des de l’APIMA us proposam al igual que altres sindicats aquestes mesures.

• Passeja pel poble amb el teu fill
  • No compris res
  • No empris el transport públic
  • No posis benzina
  • No realitzis tràmits
  • I sobre tor participa a la manifestació que hi ha prevista a Ciutadella a les 12 del migdia a la plaça de les Palmeres (Podem dur els fills/es a la manifestació)

Nota informativa: També teniu el dret de dur-los si ho considereu però recordeu que, a més del professorat que no vulgui fer vaga, hi ha servei de mínims és a dir que només hi haurà al centre el que citem a continuació.

"Els centres docents han de romandre oberts durant la situació de vaga convocada per al dia 14 de novembre de 2012. Per tal de fer efectiu el compliment del que disposen les normes esmentades, s’han d’adoptar les mesures que s’indiquen a continuació. El director o directora, en l’exercici de les seves funcions, ha de garantir l’obertura del centre durant la jornada escolar. El director o directora i el secretari o secretària han de romandre en el centre durant la situació de vaga, en funció del seu càrrec. A més, per garantir el control d’accés als centres, a cada centre públic ha de romandre en el seu lloc de treball una persona de consergeria del torn de matí i una altra del torn de capvespre, designada pel director o la directora."