Concnetració 30 d'octubre delegació de Maó

Les polítiques de retallades tant del govern central com autonòmic han atacat i ataquen les condicions laborals del col·lectiu docent i de la qualitat de tot el sistema educatiu: més hores lectives, més alumnes per aula, manco atenció individualitzada, plantilles cada cop més ajustades, educació cada vegada més orientada al mercat laboral i que oblida la formació integral de les persones…

Els mestres i professors no són els únics que pateixen les conseqüències d’aquesta situació: no podem oblidar els alumnes i estudiants que tenim dins les aules, que n’esdevenen els principals perjudicats.

A tot això hem d’afegir uns pressupostos generals per al 2013 que fan preveure noves polítiques regressives i de retalls dins tot l’àmbit públic.

La comunitat educativa es veu en la necessitat de dir prou.

Per al proper dia 30 d’octubre a les quatre illes es convoquen concentracions. A Menorca serà a les 19 h. Davant la delegació d'educació a Maó (Carrer J. M. Quadrado). Les persones interessades (tant pares com alumnes) en assistir i compartir cotxe, ens trobarem a les 18 h. Al pàrking de les pistes d'skate, devora el CEIP Pere Casasnovas.