TOTS AMB EL SÀHARA. MIRA'M ALS ULLS. EM POTS AJUDAR!

ImageEls alumnes de 4t d'ESO de l'IES JM Quadrado solidaris amb els camps de refugiats saharauis conviden a tota la comunitat educativa (alumnes, pares, professors, personal no docent) als actes que hem organitzat:

• "Compra art, regala esperança". Mercat d'art solidari on es posaran a la venda obres (pintura, gravat, escultura, ceràmica, fotografia) de quasi bé 70 artistes de tota Menorca. Inauguració, Divendres, 4 d'Abril, a les 19 h. a la Casa de Cultura de Ciutadella.
  • "Escoltem la solidaritat". Vetllada musical per la causa saharaui. Hi actuaran: Guiem Soldevila & Geliah. Escola de dansa oriental "Baladi". Estudi de dansa "Art en moviment". Trio de cambra del Conservatori de música. Dissabte, 12 d'Abril, a la Sala d'Actes de l'IES JM Quadrado, a les 20 h.
    Entre tots podrem aconseguir que els infants saharauis encara mantinguin l'esperança de retornar al seu país.

.