PISA LA RAYA (Companyia PIKOR TEATRO)

INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES DE 4-ESO

Dia 21 de novembre, 2008, els nostres alumnes de 4 ESO assistiran a l’obra de Teatre PISA LA RAYA a la Sala Polivalent d’ Es Mercadal.

Tindran classe durant les 3 primeres hores i sortiran del centre amb autobús a les 10’40h. Convé que duguin el berenar. Tornaran al centre a l’hora habitual de finalitzar la jornada escolar.
L’obra és gratuïta per als alumnes, però les famílies han d’assumir el 50% del cost del bus que és de 2`50 euros i s’han d’entregar als Tutors la setmana abans de la sortida.
A Tutoria es faran activitats relacionades amb el contingut d’aquesta obra.

L’OBRA

Espectacle de sala dirigit a públic juvenil a partir dels 14 anys i que comptarà amb la presència dels nostres alumnes de 4 ESO.

L’obra és una proposta del Pla de prevenció d’Addiccions i Drogodependències de les Illes Balears (PADIB)
D’una manera divertida i lúdica, els actors recreen situacions habituals entre els joves: la primera vegada que es prova una droga, la pressió del grup en el consum de drogues de moda, l’excitació i la realitat, el consum compulsiu que caracteritza els hàbits juvenils, l’entusiasme i la decepció, l’addicció i de l’adulteració i sobretot el greu risc que suposa per al consumidor de qualsevol tipus de droga, la ignorància i la desinformació sobre el tema.
Els actors i, per tant, els personatges de l’espectacle són també joves que confronten sobre l’escenari els dubtes, les passions i el temors respecte a l’existència, ús i abús de les drogues en general.
Una proposta divertida i fresca, per facilitar que la responsabilitat i la capacitat crítica siguin els eixos d’una política efectiva de prevenció de les drogodependències.