UN ALUMNE DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DE PRÀCTIQUES EN EMPRESA A FLORÈNCIA (ITÀLIA)

El passat 16 d'octubre, el nostre alumne Hugo Tomé que actualment està cursant segon curs del cicle formatiu de “Tècnic superior en Manteniment i instal·lacions tèrmiques i fluïts", va començar a treballar a l'empresa SIRES en Florència, treballant amb diferents operaris, per cursar les seves pràctiques formatives en centre de treball (FCT). Ha estat molt ben rebut tant pel professor de l'institut col·laborador com de l'empresa d'acollida. S'ha integrat perfectament en la vida italiana i amb els seus companys de feina, com podeu veure en les fotos. Aquest ha estat el dia del seu acomiadament.

Cada any promovem des de l'IES Josep Maria Quadrado aquests projectes de mobilitat entre els alumnes de Grau Superior ja que són part imprescindible en la formació de tot professional. Les estades a l'estranger, permet als alumnes ampliar la seva perspectiva del món, conèixer altres maneres de fer les coses, tant a l'àmbit laboral com personal. A més a més tenen l'oportunitat de conèixer tipus d'instal·lacions que pot ser no existeixen a Menorca i millorar la seva competència lingüística en idiomes estrangers.

Esperem la tornada d'en Hugo per a que ens conti més detalls de la seva estada, encara que ja ens ha penjat un tast a través del blog d'experiències Erasmus+ dels alumnes del nostre institut, que podeu consultar a: http://experiencieserasmusjmq.blogspot.com.es/

dinar petit

dinar2 petit