RESULTATS DEL PROCÉS DE SELECCIÓ MOBILITAT ERASMUS+

RESULTAT DEL PROCÉS DE SELECCIÓ MOBILITAT ERASMUS+ KA103 ALUMNES GRAU SUPERIOR 2018-19

Fa unes setmanes es va dur a terme el procés de selecció dins el projecte ERASMUS + KA103 2018-1-ES01-KA103-047296 entre els alumnes de 2n de CFGS per a formar part de les beques de mobilitat que per cinquè any consecutiu gestiona directament l'IES Josep M. Quadrado. S'ofertava 1 beca a Itàlia.

El beneficiari de la beca de CFGS és:

• 1r IVAN MERCADAL

Ivan rebrà formació lingüística online d'italià un mes abans de la seva partida i després realitzarà el seu mòdul de formació en centres de treball en una empresa instal·ladora de Florència.

RESULTAT DEL PROCÉS DE SELECCIÓ MOBILITAT ERASMUS+ KA102 ALUMNES GRAU MITJÀ 2018-19

La setmana passada es va dur a terme el procés de selecció dins el projecte ERASMUS + KA102 2018-1-ES01-KA102-049410 entre els alumnes de 2n de CFGM per a formar part de les beques de mobilitat que gestiona l'IES Josep M. Quadrado a través de la DGFP. S'ofertava una beca per a estudiants

L'alumne beneficiari de la beca és:

• 1r BARTOMEU BAGUR

Queden en llista d'espera:

• 2n JOAN VILLALONGA

L'alumne seleccionat rebrà formació lingüística online els propers mesos fins la seva partida a principis de maig on realitzarà el seu mòdul de formació en centres de treball en una empresa.

Enhorabona a tots!