DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

El passat dia 5 de juny els nostres alumnes van celebrar el Dia Mundial de Medi Ambient realitzant diferents activitats, algunes estaven programades per l'Ajuntament de Ciutadella. El passat dijous 14 de juny es va celebrar un acte a l'Ajuntament on es van entregar una sèrie de premis als participants. Podeu veure els alumnes de 2n d'ESO C que  van rebre una camiseta per netejar un entorn urbà i ser la classe que més fems va recollir.També, Dani Juanico i Andrea Cádiz, alumnes de 3r ESO D, van ser els guanyadors del concurs "foto-denúncia respecte al medi ambient", van rebre una velo com a premi. Amb les fotografíes finalistes l'Ajuntament ​realitzarà un fotomuntatge que facilitarà l'acció per la conscienciació a la resta de la ciutadania. Moltíssimes gràcies a tots  els alumnes participants,  personal de l'Ajuntament i professors per fer possible que celebrem dies com aquests. Cada gest compta.

Comissió Medi Ambient

5921petita       5923petita