INTERCANVI CIUTADELLA-BASSANO. CURS 2017-2018

CRÒNICA DE L’INTERCANVI CIUTADELLA-BASSANO  -   28 d’abril - 5 de maig de 2018.

bassanopDesprés d’una setmana intensa i ben divertida ens toca fer balanç de l’experiència. S’ha duit a terme el primer intercanvi entre el nostre centre i el Liceo G.B. Brocchi de Bassano del Grappa a Itàlia.

Sota l’objectiu de practicar el castellà i l’enriquiment cultural que tot intercanvi internacional presenta,  els nostres alumnes han acollit 26 estudiants italians. Ha estat una setmana ben intensa on hem pogut gaudir de Menorca tots junts. Primer, els alumnes van conèixer el nostre centre i assistir a diferents classes. Amb una Gimcana preparada pels nostres alumnes, van poder orientar-se i conèixer Ciutadella, visitant també la catedral i el seminari. Vam tenir també dos dies d’excursió on vam fer ruta pel camí de cavalls des de Cala Galdana fins a Binigaus i una visita a   Torre d’en Galmés i Maó , encara que en aquesta el temps no ens va acompanyar i la pluja va fer que tornéssim a casa abans... El concurs de fotografia que vam fer al llarg de la setmana a través d’Instagram va tenir també un gran seguiment i un guanyador clar que va ser obsequiat amb un val regal de  “CA’N COMELLA”.

Tant les famílies que han acollit estudiants italians, com els mateixos alumnes consideren aquesta experiència com a molt positiva i enriquidora. Igualment els alumnes italians i les seves professores han xalat molt i han gaudit de l’acollida de les famílies i les mostres de gastronomia menorquina que els han preparat.  Ara només manca tornar-los la visita el setembre a Bassano.
Segur que també serà un èxit!