GALA BENÈFICA A BENEFICI DE LA FUNDACIÓ VICENÇ FERRER

Us informam que el proper divendres 27 d’abril els alumnes d'Iniciació a l’Activitat Emprenedora i Empresarial han organitzat una gala benèfica al teatre del centre a les 19h. Hi haurà diferents actuacions: la batucada dels alumnes del centre, Alabat's Band, gimnàstica rítmica, cants, balls, monòlegs i la gran actuació de n’ÍNDIGO (de La Voz Kids).

L’entrada tindrà un donatiu de 3€ i tots els beneficis obtinguts aniran destinats a la Fundació Vicenç Ferrer per ajudar en la construcció d’una escola a Dodagatta (Anantapur), un dels llocs més pobres de l’Índia.

També hi haurà Fila 0 per tots aquells que voleu participar però no podeu assistir. En aquest cas, per favor, posau-vos en contacte amb el centre.

Us esperam a tots.

CARTELL Gala benèfica