VIATGE DE FINAL DE SECUNDÀRIA 2017-2018. CRÒNICA DEL VIATGE

Dimecres 14 de març

portada2

El segon dia del viatge ens vam aixecar  amb solet i unes vistes als pirineus mig ensucrats. Vam partir cap a  la Seu d'Urgell per practicar piragüisme primer i ràfting després. Tot una experiència! els nostres alumnes es van portar com autèntics experts i van llançar-se a l'aventura sense problemes.
A la tarda vam pujar fins la Molina allà on ens esperaven per fer un circuit d'aventures als arbres. Vam tenir la oportunitat de fer d'Indiana Jones! cordes, tirulines, mosquetons... i fins i tot rebosar-se a la neu!
Vam tancar el dia amb jocs i música mentres qui volia mirava el partit del Barça/Chelsea ó va preferir fer un torneig de futbolin professors contra alumnes.
Demà més...

Dimarts 13 de març

portada1

Ha estat un dia molt llarg i molt ben aprofitat.
Una bona demantinada, un viatge tranquil amb avió i a les 11 ja voltavem per Barcelona. Passejant per la ruta modernista hem conegut la casa batlló amb la seva façana particular, el palau de la música i el restaurant "els 4 gats" amb la seva atmosfera que ens remonta a temps passats.
Entre tots ens hem empapat culturalment contestant a les preguntes de la gincana.

Una aturadeta per dinar al parc de la Ciutadella i rumb cap a la Sagrada família.
Allà hem descobert, hem vist i ens hem quedat meravellats de la imaginació i la genialitat de l'obra d'Antoni Gaudí. Quina prodigi! La majoria no havia entrat mai dins i ha quedat impressionat dels jocs de colors que es projecten dins la basílica.

El viatge fins l'alberg no s'ha fet llarg ni cansat. Una vegada instal·lats, hem sopat. Una estoneta de temps lliure per riure, mirar futbol, compartir moments i cap al llit que és tard.
Demà més.