ENQUESTES SOBRE EL FUNCIONAMENT DEL CENTRE

La vostre opinió és important i, sens dubte, ens ajudarà a millorar el funcionament del centre. Per això hem preparat aquesta enquesta, que es pot emplenar en poc temps. La major part de les preguntes consisteixen en marcar una opció. N'hi ha d'altres, però, on hi podreu escriure els vostres suggeriments i propostes. En aquest cas, les respostes haurien de ser clares i concretes. Gràcies per col·laborar!

Enquesta d'alumnat              Enquesta de famílies

PROGRAMA DE TEI: TUTORITZACIÓ ENTRE IGUALS

Divendres dia 29 a les 20h tindrà lloc una reunió informativa adreçada als pares i mares de tot l'alumnat d'ESO amb motiu de la implatació al centre durant aquest curs del PROGRAMA DE TUTORITZACIÓ ENTRE IGUALS, un programa de convivència i integració escolar.

Trobam molt interessant que els pares n'esteu informats ja que els vostres fills en són els protagonistes.

Ponent: Andrés González Bellido

Cartell

Clicant aquí trobareu més informació del programa.

PHOTOCALL DEL PRIMER DIA

Més fotos...