EQUIP "LLIBERTAT", GUANYADOR A LES ILLES BALEARS DEL CONCURS EUROSCOLA !!

Els equips "LLibertat" i "Dignitat" formats pels alumnes d'economia de 1r de batxillerat s'han  classificat en primer i tercer lloc respectivament en la XXIII edició del concurs Euroscola, enguany  dedicat al 60 aniversari de la signatura del Tractat de Roma (1957-2017). L’objectiu d’aquesta convocatòria era el de reflexionar sobre el procés de transformació de la Unió Europea en un espai de llibertat, de justícia i de seguretat al llarg d’aquests seixanta anys, proposant com a tema central conèixer la Carta dels Drets Fonamentals de la Unió Europea, és a dir, el text que recull els principis i valors dels pobles i ciutadans de la UE, després de 60 anys de compromís i camí junts.

Els alumnes d'ambdós equips obtindran com a premi la participació en el Programa Euroscola del Parlament Europeu a la seva seu d'Estrasburg. Enhorabona!!