VIATGE A BARCELONA PER CONÈIXER LA UNIVERSITAT

IMG 8479

Un any més, els alumnes de 2n de Batxillerat han viatjat a Barcelona, els dies 15,16 i 17 de gener, per conèixer la Universitat.

Com sempre, na Maria Sansó, orientadora del nivell, ha organitzat el calendari de visites a la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat Pompeu Fabra, l'Oficina de Preinscripció Universitària, l'Institut del Teatre, el Liceu, la Universitat Politècnica de Catalunya, la Universitat de Barcelona i els Jesuïtes de Sarrià, entre d'altres visites.

L'experiència ha estat polida, enriquidora i sobretot motivadora per al nostre alumnat, que ja sent la il·lusió per l'aventura que s'acosta: la vida universitària. Ànim, hi falta el darrer esforç!

Per descomptat, volem agrair la bona disponibilitat dels professors acompanyants, Pilar Gener, Mercè Orleans i Dani Ribas.