RESULTAT DEL PROCÉS DE SELECCIÓ MOBILITAT ERASMUS+

Ja s'han realitzat els processos de selecció d'estudiants i professors a participar en el programa ERASMUS+ per grau mitjà KA102 i per grau superior KA103:

GRAU SUPERIOR 2016-17: Fa dues setmanes es va dur a terme el procés de selecció dins el projecte ERASMUS + KA103 2016 (2016-1-ES01-KA103-022713) entre els alumnes de 2n de CFGS per a formar part de les beques de mobilitat que per tercer any consecutiu gestiona directament l'IES Josep M. Quadrado. S'ofertava 1 beca a Alemanya.

El beneficiari de la beca de CFGS és GUILLERMO MOLL TRUYOL.

Ara Guiem rebrà formació lingüística online d'Anglès els propers mesos fins la seva partida a finals de març i després realitzarà el seu mòdul de formació en centres de treball en una empresa instal·ladora de Rendsburg. Enhorabona!

GRAU MITJÀ 2016-17: La setmana passada es va dur a terme el procés de selecció dins el projecte ERASMUS + KA102 2016 (2016-1-ES01-KA102-024450) entre els alumnes de 2n de CFGM i professorat de GM per a formar part de les beques de mobilitat que gestiona l'IES Josep M. Quadrado a través de la DGFP. S'ofertava dues beques per a estudiants i una beca per a un/a professor/a

Els alumnes beneficiaris de les beques són:

1er. MIGUEL ÀNGEL ALBERTÍ FUSTER

2n. LLORENÇ VILLALONGA CAMPS.

Els dos alumnes seleccionats rebran formació lingüística online els propers mesos fins la seva partida a finals de març i després realitzaran el seu mòdul de formació en centres de treball en una empresa.

En quant al professorat que assistirà a un Job Shadowing que es durà a terme en Turku (Finlàndia), entre el 3 i 7 d'abril, la seleccionada és: CAROLINA SEDZE PUCHOL.

Enhorabona a tots!