OFERTA EDUCATIVA DE BATXILLERAT

Fulleto Batxillerat 16 17Què t’agradaria ser? Infermera, notari, bioquímic, actor, psicòleg, mestre, metgessa, músic, economista, filòleg, veterinària, graduat en CAFE (Ciències de l’Activitat Física i l’Esport), pedagoga, enginyer, odontòleg, matemàtica, fisioterapeuta, traductora, tècnic superior? Quin és el teu somni? Quines són les teves inquietuds?

Sigui quina sigui la meta que t’has proposat, a l’IES JM Quadrado t’ajudarem a assolir-la, perquè el teu futur comença avui mateix. Al nostre institut es conjuguen els avantatges de ser un centre petit amb una oferta acadèmica que permet arribar amb una preparació de qualitat per afrontar estudis posteriors.

Som un dels centres de Menorca amb major oferta de modalitats de Batxillerat, incloent el Batxillerat a distància. L’èxit que aconsegueixen la immensa majoria dels nostres ex alumnes és la prova que els nostres batxillerats de ciències i tecnologia, d’humanitats i ciències socials i d’arts escèniques música i dansa proporcionen la millor base per afrontar els estudis superiors o universitaris amb garanties.

A l’IES JM Quadrado apostam pel coneixement dels idiomes: ensenyam francès com a segona llengua estrangera, un idioma que no deixa de créixer en potencial, el segon més important de les institucions europees, i, sobretot, el més fàcil d’aprendre per a nosaltres. Així mateix, hem estat un centre de referència en l’aplicació a l’ESO (i algun any, a Batxillerat) de l’antic programa de les seccions europees d’anglès, amb la qual cosa, els nostres alumnes fa anys que estan familiaritzats amb aquesta llengua. Els resultats ens avalen any rere any.

El fet de ser un centre petit, amb vocació de petit, permet un tracte molt més personalitzat i humà. Posam a la vostra disposició no tan sols l’experiència del nostre professorat, sinó també la voluntat i implicació de l’equip directiu i del departament d’orientació.

Us demanarem il·lusió, feina, actitud i responsabilitat, valors indispensables per fer front a l’etapa, ja que perseguim un nivell de qualitat. A canvi, us ajudarem a fer les tries més adients a les vostres característiques i aptituds i, mentre sigueu a ca nostra, us aconsellarem i acompanyarem en aquest apassionat projecte que és el batxillerat.

Us asseguram que viureu uns anys molt enriquidors, no només a nivell acadèmic, sinó també a nivell humà, perquè a 1r de batxillerat us trobareu amb companys i companyes procedents de tots els centres de Menorca; els que han estudiat ESO al nostre institut; aquells que no podeu cursar l’etapa al vostre centre de referència i confiau en la nostra professionalitat; els qui estan interessats a incorporar al seu currículum el coneixement del francès o volen perfeccionar-lo; aquells que teniu l’art com a vocació i haureu triat l’oferta del batxillerat artístic que sols l’IES JM Quadrado ofereix; els que hi teniu familiars, amics o coneguts; els que voleu canviar d’aires i viure una experiència nova... Per motius diferents, tots junts formareu part d’aquesta interessant amalgama humana que suposa un curs de confluència com el 1r de batxillerat.

El nostre institut ja té més de seixanta anys d’experiència, és un dels centres més antics de Menorca. El Quadrado ha format generacions i generacions d’estudiants; les seves parets són sàvies. Dins de les seves aules i laboratoris s’hi han fomentat les lletres i les ciències, la tecnologia, l’art, l’estima per la llengua i la cultura, pel patrimoni històric i natural. Ens sentim hereus d’aquesta saviesa i mantindrem, sempre, renovada la il·lusió.

Gràcies per la vostra confiança

GRUP FINAL 2