XI CONCURS D’AFORISMES FILOSÒFICS I FOTOGRAFIA

Aquest any hem arribat a l'edició XI del Concurs d'Aforismes Filosòfics i Fotografia i com sempre ha estat un èxist pel nivell i la implicació de l'alumnat de primer de batxillerat. Ha estat una experiència, aquest any compartida amb l'Escola d'Arts de Maó, on també s'imparteix la modalitat de batxillerat artístic. En aquests moments tenim una exposició compartida al Quadrado i a final de curs l'exposició es translladara a l'Escola d'Arts on també la podrà visitar.

Es tractava d'una feina en grup consitent de realitzar una fotografia que ilustrés un dels 22 aforismes filosofics proposats. Aquest any hem triat la temàtica de l'Art i la Bellesa i podreu apreciar una interessat fussió de llenguatges.

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

Després d’un procés de selecció i deliberació han quedat com a finalistes els grups i les obres:

INFALIBLES: ......... NIETZSCHE (Marc Pons i Joan Vinent)

W 420: ................ NIETZSCHE (Ivan Etchebere i Albert Antequera)

732: .................... SABATO (Rafa Anglada i Franz Pons)

CARQUINOLS: ...... HUME (Caterina Pons, Cristóbal José Salord i Clara Marquès)

El primer premi recau en l’obra: Ernesto Sábato: “És admirable que l’home segueixi lluitant i creant bellesa al mig d’un món bàrbar i hostil.”

1r PREMI copy

El segon premi d’Aforismes Filosòfics i Fotografia és per a NIETZSCHE: “Sense música la vida seria un error”, del grup W 420.

2n PREMI copy