GRÀCIES PER VISITAR-NOS!

Com ja és tradició al nostre institut, el dimecres sant ens han visitat exalumnes que enguany cursen el seu primer any d'estudis superiors (grau universitari o cicle formatiu de grau superior).

És un plaer i una satisfacció retrobar-los a casa nostra, comprovar que són feliços, que viuen una experiència única, que se'n surten i treuen bon profit de tot el que han après, que s’han d'acomodat amb il·lusió als nous entorns, uns a Barcelona, d'altres a Girona o a Palma o a Madrid....

Tots els alumnes que enguany cursen 2n de batxillerat, i els de 1r de batxillerat que hi han volgut participar,  han escoltat amb atenció el testimoni directe i proper dels excompanys que l'any passat es van enfrontar a les seves mateixes pors i esperances... la Selectivitat, la tria il·lusionada i sempre un poc incerta dels estudis que ara marquen la seva vida, les notes de tall, l'elecció de la universitat, la decisió de viure en pis compartit o  en residència o col·legi major... Tot un repte que han passat amb nota!

Moltes gràcies  Roser, Marta, Aina, Borja, Irina, Maria, Nàstia,  Rosa, Estela, Raquel, Júlia i Laura. Ens ha encantat comptar amb la vostra presència!