UN SANT JORDI NO CONSUMISTA

Des de la Comissió de Medi Ambient volem celebrar el dia de Sant Jordi  conscienciant l’alumnat de la importància de donar una segona vida a llibres, CD o pel·lícules que ja no fem servir, perquè siguem tots conscients que també poden reutilitzar allò que els companys ja no volen.

Per tot això, enguany es farà el I Mercat d’intercanvi de l’IES Josep Maria Quadrado. La idea és que els alumnes  duguin els llibres i CD en bon estat  que volen intercanviar. Per cada cosa que  duguin se'ls donarà un tiquet amb el qual després en podran adquirir un altre.

El Mercat se celebrarà el divendres  22 d'abril  en els patis.  Els alumnes que tinguin tiquet podran baixar a l’entrada  on hi haurà una paradeta amb tots els objectes per intercanviar.

Gràcies a l'ajuda de les porteres, podrem deixar els objectes a porteria.

Amb la idea que tot es pot reutilitzar i no s'ha de llançar quan encara està en bon estat, tot allò que no s’hagi intercanviat es durà a Càritas.

És important explicar als alumnes la importància de donar una segona vida a les nostres pertinences, ja que el que ja no és bo per a nosaltres pot ser bo per a un company.

Els alumnes de la comissió estan preparant un petit obsequi per a tots els alumnes i professors que  vulguin celebrar sant Jordi amb nosaltres. Per açò vos demanam que si utilitzau càpsules Nespresso ens les feu arribar a través d'una capsa que col·locarem a la sala de professors.

Moltes gràcies.