TREBALL COL·LABORATIU A L'AULA UEECO

Durant aquest primer trimestre els alumnes de l'aula UECCO han estat desenvolupant treballs col·laboratius per tal d'aprendre a unir forces per fer una feina única, però que, d'una altra manera, quedaria fora del seu abast. En el cas de l'arbre vam poder viure l'experiència d'afrontar un gran format que vam iniciar damunt la taula, però el vam acabar pintant en vertical. Vam emprar les témperes, mesclant tècniques de pinzell i estargit. En el cas del nostre particular homenatge africà, cada alumne va pintar el seu animal però novament vam unir el nostre treball per obtenir una imatge més ambiciosa. Al mateix temps ens va servir per repassar el concepte de línies obliqües i ondulades, a més de treballar témperes i collage.

P1050157p  P1050158p

.