Els alumnes del centre participen en el concurs “Lletres i mots”

IMG 20151103 115616Cinc alumnes de 3r d'ESO del Josep Maria Quadrado han participat en la primera fase del concurs de lletrejar "Lletres i mots" que organitzen les biblioteques de Menorca. El funcionament del joc és semblant a alguna de les parts del programa "El gran dictat" de Tv3: es diu una paraula al concursant i  aquest l'ha de lletrejar. Van passant diverses fases en què es van eliminant els que fallen; al final queda el millor, el que no ha errat cap paraula.

Els classificats dels diferents pobles acudiran com a finalistes el dia 14 de novembre a Ciutadella en el marc de la XI Fira del llibre català. Serà davant l'ajuntament a les 12h. Entre ells hi ha tres alumnes ciutadellencs, dos dels quals pertanyen al nostre centre: Selua Bertit i Albert de Pablo.