VISITA DE L'AEAT

El divendres 3 de maig dos tècnics de l'administració de l'Agència Estatal d'Administració Tributària de Menorca van impartir tres sessions informatives dirigides a l'alumnat de 4t ESO i 1r i 2n de batxillerat que cursa la matèria d'Economia. Ens van xerrar sobre temes fiscals d'interès (l'objectiu d'aconseguir ingressos, d'on s'obtenen, dels mitjans per mesurar la capacitat econòmica de les persones, del frau fiscal...), a la vegada que van fer una pinzellada sobre els principals impostos.

Moltes gràcies, Rafael i Alberto!

I NOLTROS, TENIM ESPERIT EMPRENEDOR?

Tens esperit emprenedor

Moltíssimes gràcies a en Joan Pons i Carlos Pons de l'empresa SOUTH ORIGINAL i en Jorge Garcelán i na Clara Marquès de COTOTO WIFI per la seva participació en l'acte d'avui al nostre centre organitzat pel departament d'Economia.

Xerrada emprenedors2Xerrada emprenedors1Xerrada emprenedors5

ALUMNES DE 4t ESO PARTICIPAN AL PROGRAMA I-EMPRÈN JOVE

Els projectes emprenedors 'Flytrash' i 'Desco Menorca' desenvolupats per alumnes de 4t d'ESO d'IAEE han participat dia 4 de maig a l'acte de presentació dels grups finalistes del programa i-emprèn jove 22/23, dut a terme a Palma de Mallorca. Amb aquest programa, desenvolupat per la Conselleria de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica i l'Institut d'Innovació de les Illes Balears, amb el suport del professorat i un consultor extern, els alumnes s'han convertit en emprenedors i han creat i gestionat les seves pròpies empreses.

L'acte ha finalitzat amb l'entrega de premis que reconeixen i donen visibilitat als projectes més innovadors, treballats i estructurats. El projecte 'Flytrash' ha estat guanyador d'un segon premi valorat amb 500 €.

Enhorabona!

IAEE 2023 1IAEE 2023 2

IAEE 2023 4IAEE 2023 5

IAEE 2023 3

Podeu conèixer amb més detall els projectes a través de les seves pàgines web:

Flytrash

Desco Menorca

XVIII OLIMPÍADA D'ECONOMIA 2022

Marta Pons MartíNa MARTA PONS MARTÍ, el 29 de març, va participar a la XVIII Olimpíada d'Economia organitzada per la UIB i ha quedat en primera posició. L'Olimpíada d'Economia de les Illes Balears constitueix la fase local de l'Olimpíada Espanyola d'Economia. Els tres primers classificats participaran a la fase nacional de la XIII Olimpíada Espanyola d'Economia que es celebrarà a Sevilla els dies 20 a 22 de juny de 2022; de l'organització se n'encarrega la Facultad de Ciencias Empresariales de la Universidad Pablo de Olavide.

ENHORABONA MARTA!!!

GALA BENÈFICA A BENEFICI DE LA FUNDACIÓ VICENÇ FERRER

Us informam que el proper divendres 27 d’abril els alumnes d'Iniciació a l’Activitat Emprenedora i Empresarial han organitzat una gala benèfica al teatre del centre a les 19h. Hi haurà diferents actuacions: la batucada dels alumnes del centre, Alabat's Band, gimnàstica rítmica, cants, balls, monòlegs i la gran actuació de n’ÍNDIGO (de La Voz Kids).

L’entrada tindrà un donatiu de 3€ i tots els beneficis obtinguts aniran destinats a la Fundació Vicenç Ferrer per ajudar en la construcció d’una escola a Dodagatta (Anantapur), un dels llocs més pobres de l’Índia.

També hi haurà Fila 0 per tots aquells que voleu participar però no podeu assistir. En aquest cas, per favor, posau-vos en contacte amb el centre.

Us esperam a tots.

CARTELL Gala benèfica